Misie na mapie Wielkiego Świata


View Misie na mapie Świata in a larger map

8.02.2013

kim jestem i co ja tutaj robię...

kim jestem?



mam trochę ponad 4 cm wzrostu, więc mówią o mnie Mały Miś. zrobiony jestem z muliny, mam nieduży brzuszek wypchany watą... no i ponad wszystko, wierzę, że mogę przynosić szczęście...

kiedy tak sobie dyndam przy kluczach albo plecakach noszony tu i tam, napełniała mnie radość, że choć jestem taki mały tak wiele mogę zobaczyć i tak wielu różnych ludzi mogę poznać.



co ja tutaj robię?

każdy Mały Miś chce zostać podróżnikiem i gdzieś sobie pojechać (bliżej lub dalej). ale Miś chce to robić nie tylko dla własnej 
przyjemności chce się dzielić tym co widzi i czego się nauczył. każda z misiowych podróży zostanie tutaj opisana i udokumentowana zdjęciem. a wszystko to dzięki pomocy nowych przyjaciół Małego Misia.